Masni & Csillám

Adventi koszorú saját kezűleg

2015. november 13. - Viiv

dscn6854.jpgAz előző bejegyzésben adventi koszorús ötleteket hoztam, a mai bejegyzésben egy koszorú elkészítésének a lépéseit mutatom meg. Az áruházak, és a virágüzletek polcain már hetek óta sorban állnak a szebbnél szebb díszek, de aki otthon saját magának szeretné elkészíteni, azok is rengeteg ötlet közül válogathatnak, ma már a hozzávalókat is könnyen be lehet szerezni. Én egy hagyományos koszorúalapra, arany, barna díszek felhasználásával készítettem el a sajátomat.

 

Amikre szükséged lesz:

  • 1 db 20 cm-es szalma koszorúalap
  • Ragasztópisztoly
  • Drót és gombostű
  • 4 db gyertya
  • Kötött anyag (én egy régi pulóver alját vágtam szét erre a célra)
  • Csípőfogó 
  • Olló
  • Különböző szalag, csipke
  • Rengeteg termés: toboz, fahéj, dió, lótusz termés
  • 4 db arany kis gömbdísz
  • 4 db gyertyatüske ( én drótot használtam)

 

koll.jpg

 

  1. Első lépésként a koszorúalapot bevonjuk a kötött anyaggal, amit dróttal, vagy gombostűvel rögzítünk, majd ezt ragasztópisztoly segítségével megerősítjük.

dscn6820.JPG

2.  Ahhoz hogy a gyertyákat el tudjuk helyezni a koszorúalapon, használhatunk gyertyatüskét, amit bárhol beszerezhetünk, vagy 2 kisebb drót segítségével is rögzíthetjük az alapon, én az utóbbit választottam. Ehhez a méretre vágott 2 kisebb drótot, beleszúrjuk a gyertya aljába, egy kicsit megmelegítjük a drótot, hogy könnyen bele tudjuk szúrni a viaszba. Akik félnek ettől, válasszák a gyertyatüskét.

dscn6821.JPG

3.  Ha ez megvan, a gyertyákat helyezzük el az alapon, olyan formába, ahogy nekünk tetszik.

dscn6825.JPG

4.  Ezek után nincs más hátra, mint ragasztópisztollyal helyezzük a terméseket az alapra. Használjunk különböző méreteket, így lesz szép hézagmentes. A különlegesebb terméseket ma már beszerezheted kreatív hobby boltokba, vagy nagyobb áruházakba. 

dscn6837.JPG

 5.  Végezetül a szalagokat helyezzük az alapra, én az arany szatén szalagból masnit formáztam, és gombostű segítségével helyeztem el. Itt találhatsz egyszerű masni formázási ötletet. 

 dscn6855.jpg

6.  Ha készen vagyunk a kész asztaldíszt tegyük a helyére, és várjuk a vasárnapot, amikor meggyújthatjuk az első gyertyát.

dscn6849.jpg

dscn6850.jpg

dscn6853.jpg

Szép hetet mindenkinek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://masniescsillam.blog.hu/api/trackback/id/tr148063940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása